dilluns, 16 de gener del 2006

Ell és Atahualpa Yupanqui


Esta és una història basada en fets reals i comprobables,tot s´ha de dir.
Si hagués de triar una asignatura de filologia catalana-la carrera penada al País Valencià per ser anti-constitucional,més o menys-aquesta seria assaig.
Si hagués de triar una persona,el personatge masculí ja sap qui és.
Si hagués de triar un moment clau a ma carrera seria aquell en el qual vaig conèixer a aquest senyor de trenta anys,xerraire,alegre i poc original que no prenia alcohol per res del món i que escoltava Laura Pausini i David Bisbal.
Un dia de gener-el dissabte-em va ampliar el meu horitzó cultural:em va introduir en el obscur món del penjat aquest que veieu a la foto:em va cantar i em va parlar de l´Atahualpa.
No em pregunteu res més.Només sé que l´estimo.