dilluns, 27 d’agost del 2007

Il soletico mi piace ma non riesco a capire


(M´agraden les pesigolles però no les arribo a entendre)

Una conversa es pot interpretar de moltes maneres, tantes com formes d´actuar tenim els diferents éssers humans... Exemple pràctic d´això que pretenc exposar és Paquito, l´home que insisteix en fer cendrers amb llaunes no de qualsevol cosa, sinó l´ampla majoria de diferents marques de cervesa.
Per què cervesa? M´entesto a pensar dia i nit, quan arribo a la conclusió que l´aroma de la cervesa d´un mes per l´altre l´única cosa que pot fer és fastigejar... Ell sap la resposta i no cal que els altres ho entenem.
Un home es va pixar en un got de cervesa i, quan va veure al drogoaddicte va fer la flamencura graciosa de donar-li el got tot i convindant a que fes un glop mentre es reia diabòlicament. El noi vell dels cendrers va triar per fotre crits, molt en l´estil dels grans dependents de segons quines substàncies. Un interpreta que l´home no veia ni què feia, altre que es va muntar una tan imponent que va decidir fotre el camp per no acabar mal parat i la suggerent que no maca cambrera nova va sortir corrents al pensar que li volia agredir amb un got (el vidre del qual és d´una qualitat més que dubtosa). Va fugir precisament d´un home que serà la més viva imatge de llurs propis amics, aquests que fumen porrets i es fan els artistes descreguts del món, el dia de demà.
Però com deia al principi, tot són interpretacions lliures de ser jutjades. Per alguna cosa fa uns anys es va signar allò de la Constitució en la qual tants ciutadans sense veu ni vot es recolzen.
A tout l´heure! (que diuen,no?) al cap i a la fi,algun dia acabaré insitint en aprendre
francès.

3 comentaris:

Molletito ha dit...

Casi nadie se pregunta hoy en día, ¿por qué alguien acaba en la calle?, casi siempre dirian de él, que ha sido una persona que se ha enganchado a una droga y que a ellos no les va a pasar, hasta que pasa. No hace falta acabar así para darse cuenta de que jugar a que divertido es drogarse, como una diversión no es nada agradable. No quiero formar parte de esa forma de vida, esa no es la actitud, como diría mas de uno. Y quién mire para otro lado, que se vaya cantando "dame veneno que quiero morir..." que yo me quiero sentir muy vivo y no necesito nada de eso para ser feliz. Gracias por ser como eres, T stimu moltisim y lo sabs. Un peto enorme Petitona.

Anònim ha dit...

no estoy para nada acuerdo,angel of ice, o la dune..en tus vagas impresiones empíricas.una cosa es el nihilismo étiko, y otra bien diferente el relativismo personal.a ver si lo entiendes de una vez.La persona indigente que sufre estos actos de desgraciados,debe de revelarse contra los demás de la misma manera.el que empieza ya se sabe..además estas personas que agreden a personas inofensivas y sin nada caen ellos por sí solos más bajo al rango animal..mientras que con las personas que nacen con flores en los culos viven tan rikamente y todo fácil..éstos individuos hablan desde la no experiencia..

Anònim ha dit...

Casi nadie se pregunta hoy en dia,¿por qué alguien nace con una flor en el trasero?¿por qué no se tiene la suficiente dignidad para no aprovecharse del prójimo?Es un tema que suscita muchas coincidencias dune.Es divertido drogarse como lo es tb y más sadikamente el aprovechamiento ajeno.Como diría aquel "Dame veneno que quiero morir", pues significaria para estas personas "Dame dame apoyo y vida resuelta para vivir".au burguesa