dijous, 21 de febrer del 2008

L´enorme putada de l´aigua és que m´avorreix, tu...



Very lògic que uns conills i uns coloms tinguin una classe de música contemporània, quines joguines tan realistes i miraculoses es pensen avui dia. El conill petit fa de Jordi Savall i toca la viola de gamba mentre la conilleta més major es passa a la flauta.
La lògica comença anche (també) amb la base de nostra benvolguda societat que tantes sorpreses ens dóna. L´altre matí, metre jeia al sofà sortia una senyora ja granadeta dient que li fotia por prendre´s quinze pastilles al dia.
El senyor de cabells blancs li deia que això era un desfici i que quina vida li esperava amb el panorama. Al cap d´una estona la dona pensa: ap! Prenc tantes pastilles perquè tinc mitja dotzena de malalties greus. De tota manera, no acabo d´entendre allò de les pastilles... i de fet, no entenc (jo) com -amb aquesta manera de pensar tan hàbil- la senyora continua vivint. Ni cal dir que, dones com aquesta hi ha a cabassos.
Després el destí ens depara un altre ésser feliç de sa propia felicitat (tant com els conillets) i aprofita per tallar el programa al·legant que ella es pren les pastilletes amb cervesa sense alcohol perquè l´aigua (l´aiga, com diu Ferran Adrià) no li està bé. Com va dir una latra persona entranyable: "La putada del agua es que me aburre porque no sabe absolutamente a nada, que asco, oye," (sense falta de raó). I, contenta de si mateixa, la dona explica com és de feliç prenent pastillones i fotent-se birres cada dos per tres passant desapercebuda. Jo soc més aviat partidària de prendre medicació amb cognac sense alcohol, que va bé per a la gola.
I jo em vaig quedar de pedra amb els conills que van a classe de música? Em penso que la gent del nostre voltant és, molts cops, molt més surrealista inclús que les joguines. Perquè els conills, ben mirat, no tenen la culpa d´acabar en segons quines mans. Liruliruliruliru............
Pero por qué, pero por qué, pero por qué, pero por quéééééééééé.........